vad är det för storlek på säkringarna?
elpanna eller?
 
10 A verkar vara  för lite om du skall värma hela kåken.............funkar nog med en pump itaget då hinner pannan upp i temp innan säkringen. går................kolla om det går att spärra pannan till max 6kw ..eller säkra upp till 16A.....kan medföra kabelbyte
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.