10 A verkar vara för lite om du skall värma hela kåken.............funkar nog med en pump itaget då hinner pannan upp i temp innan säkringen. går................kolla om det går att spärra pannan till max 6kw ..eller säkra upp till 16A.....kan medföra kabelbyte