5 587 läst ·
17 svar
6k läst
17 svar
Säkraste sättet att slippa bli blåst av hantverkare
Håkker med om att man skulle blivit KA, et väl formulerat dokument är allt som krävs....min KA ha heller aldrig varit på plats (som jag har hört iaf...) men detta är ju sak samma om byggarna vet vad de gör och håller planen.... Men Ka, det är ett skämt på hög nivå i mina ögon.....
TomasTe:Och om mellanstadieläraren observerar något som denne tycker verkar skumt och då ifrågasätter tycker du fortfarande att det är fel? Ser man något som det ej kan förklaras vad det är (trots att det är den som frågar som betalar) tycker då jag att något är lurt.
Sen hur många år man rest har inte med saken att göra har hört lite väl många "stomresningar i störtregn" för att det ska vara en slump.
Betalning sker såklart efter en plan som förutsätter att arbetet är korrekt gjort, är det inte det så är det (enligt mig) egentligen inte värt ett piss. Felaktigt jobb är ofta värre än inget jobb alls.
KA ska fungera som du säger men hur ofta är det så, kolla på de flesta problemfall är vilka är det som upptäckt felen som KA skulle avhjälpa egentligen? Visst det finns några guldkorn men tillåt mig vara rejält skeptisk till motsatsen till följande påstående är motbevisat:
KA är en papperstiger utan dess like. (dyr dessutom)
Bra dock att det fungerat för dig det är ju så det _SKA_ vara.
Fast det är ju när problemen hopar sig som den sanna sidan visar sig när allt går bra är ju allt bra liksom 
Sen hur många år man rest har inte med saken att göra har hört lite väl många "stomresningar i störtregn" för att det ska vara en slump.
Betalning sker såklart efter en plan som förutsätter att arbetet är korrekt gjort, är det inte det så är det (enligt mig) egentligen inte värt ett piss. Felaktigt jobb är ofta värre än inget jobb alls.
KA ska fungera som du säger men hur ofta är det så, kolla på de flesta problemfall är vilka är det som upptäckt felen som KA skulle avhjälpa egentligen? Visst det finns några guldkorn men tillåt mig vara rejält skeptisk till motsatsen till följande påstående är motbevisat:
KA är en papperstiger utan dess like. (dyr dessutom)
Bra dock att det fungerat för dig det är ju så det _SKA_ vara.
Klicka här för att svara