Ybt73 #1 Medlem · 6 inlägg 14 jun 01:51 Ybt73 Medlem 6 inlägg 14 jun 01:51 #1 Det finns inga nycklar till de här fönstrena så de går inte att öppna. Hur får jag tag på rätt nycklar? Går det? Eller måste fönstrena bytas… 🫣 Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #fönsterlås #nyckel-saknas #saknas
Det finns inga nycklar till de här fönstrena så de går inte att öppna. Hur får jag tag på rätt nycklar? Går det? Eller måste fönstrena bytas… 🫣
stigen #2 Verktygstokig · Värmdö · 5 491 inlägg 14 jun 08:08 stigen Verktygstokig Värmdö 5 491 inlägg 14 jun 08:08 #2 Ybt73 skrev: Det finns inga nycklar till de här fönstrena så de går inte att öppna. Hur får jag tag på rätt nycklar? Går det? Eller måste fönstrena bytas… 🫣 Hör med en riktig låssmed. Han kan säkert öppna låsen och göra nya nycklar.
Ybt73 skrev: Det finns inga nycklar till de här fönstrena så de går inte att öppna. Hur får jag tag på rätt nycklar? Går det? Eller måste fönstrena bytas… 🫣 Hör med en riktig låssmed. Han kan säkert öppna låsen och göra nya nycklar.
Ybt73 #3 Medlem · 6 inlägg 14 jun 08:10 Ybt73 Medlem 6 inlägg 14 jun 08:10 #3 stigen skrev: Hör med en riktig låssmed. Han kan säkert öppna låsen och göra nya nycklar. Tack för tipset! Tänker bara att det kan bli dyrt. Fast kanske nödvändigt… 🥹🤔😅
stigen skrev: Hör med en riktig låssmed. Han kan säkert öppna låsen och göra nya nycklar. Tack för tipset! Tänker bara att det kan bli dyrt. Fast kanske nödvändigt… 🥹🤔😅
stigen #4 Verktygstokig · Värmdö · 5 491 inlägg 14 jun 08:14 stigen Verktygstokig Värmdö 5 491 inlägg 14 jun 08:14 #4 Betydligt billigare än byta fönstren och mindre jobb för dig. Ta bättre närmare bilder på låset och få in kostnadsförslag från några låssmeder. Klackbaren i köpcentrum går bort!
Betydligt billigare än byta fönstren och mindre jobb för dig. Ta bättre närmare bilder på låset och få in kostnadsförslag från några låssmeder. Klackbaren i köpcentrum går bort!
Ybt73 #5 Medlem · 6 inlägg 14 jun 08:24 Ybt73 Medlem 6 inlägg 14 jun 08:24 #5 Tack snälla! Kollar upp detta… 👌🙏😁