Hej!

Jag och min fästman söker en tomt på Värmdö kommun för husbygge med start 2020/2021. Någon som sitter på en tomt eller känner till något bra område med tomter?

Alla tips är bra!

Stort tack på förhand,

Med vänlig hälsningar
Emma och Niklas
 
Det finns en fin tomt på hemnet vid sjön i strömma. Har gått förbi den själv då jag bor i närheten. Grannarna har rätt fräcka nybyggda hus med.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.