1 749 480 läst ·
15 773 svar
1749k läst
15,8k svar
Saker som vi glömt bort att de har funnits
Medlem
· Korpilombolo
· 3 724 inlägg
Föräldrarna hade en Fujica half. En 36-rulle blev 72 bilder. Det kunde finnas tre år på en rulle. Barnen hann bli vuxna.D Deltidslantisen skrev:
Svårt att hitta diaramar i halvformat idag, men jag lyckades hitta från en privatperson.
Jag körde bara svartvitt i eget labb. Hade den som andra-kamera när jag inte orkade ta med den vanliga Minoltan.imported_Benno skrev:
Påminner mig om att flera av mina tidigare mobiltelefoner hade FM-radio. Vad hände med den?B Bitterhetsakademin skrev:
Försvunnet sedan några år, vad gäller ljudkvaliteten var de äldre ofta bättre, här den obskyra Marshall London som idag har kultstatus men blev en flopp då den introducerades för tio år sedan. Tror det bara tillverkades drygt trettiotusen av modellen. Min gamla glappar i batterikontakten men felfria har sålts dyrt på nätet. Såg till och med en tomkartong säljas för hälften av vad jag gav för telefonen.useless skrev:
Medlem
· Halland
· 4 507 inlägg
Ja och en annan viktig anledning är att spara på utrymme, japanska hus är mindre än svenska hus.imported_Benno skrev: