1 648 290 läst ·
14 729 svar
1648k läst
14,7k svar
Saker som vi glömt bort att de har funnits
Kan själv!
· Trelleborg
· 18 394 inlägg
Medlem
· Blekinge
· 11 704 inlägg
Väldigt heta på auktioner , går under det snofsiga namnet Rök memorabilia. Tips om du vill sälja 😀T Thomas_Blekinge skrev:
Medlem
· Blekinge
· 11 704 inlägg
Medlem
· Blekinge
· 11 704 inlägg
Askfat med snurrskiva när man trycket på mittendelen fanns nästan överallt på 1970-talet utanför hemmet när jag växter upp, är dom också något som letas efter idag??Fotografen skrev:
Själv var jag aldrig intresserad att börja röka, någonsin - det blir man inte med några nära döden-upplevelse med falsk krupp som liten och där rökdoft av cigarett kunde vara utlösande (min uppväxts hem var rökfri, och det är jag inte alls ledsen för)
Ohh, såna hade mina kedjerökande släktingar i Norge. Har för mig de fanns på Danmarksbåtarna också. Växte annars också upp i ett rökfritt hem. Farsan slutade röka när jag föddes. Jag var väl för dyr i drift, så han fick spara in på något 😂X xxargs skrev:Askfat med snurrskiva när man trycket på mittendelen fanns nästan överallt på 1970-talet utanför hemmet när jag växter upp, är dom också något som letas efter idag??
Själv var jag aldrig intresserad att börja röka, någonsin - det blir man inte med några nära döden-upplevelse med falsk krupp som liten och där rökdoft av cigarett kunde vara utlösande (min uppväxts hem var rökfri, och det är jag inte alls ledsen för)
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 21 917 inlägg