N nybyggarn3 skrev:
Inom EU förekommer ingen import. Det borde väl du ha koll på som är förespråkar mer makt till Bryssel;)
Jag har mixed feeling för EU. Men på slutet av dagen är det nog mer positivt än negativt. Men vi borde aldrig släppt in Rumänien och vissa andra länder i unionen

• Gilla
Huddingebo
  • Laddar…
Några länder har fått gå med för att de ska dra sig västerut, och inte österut.

• Gilla
Dan_Johansson
  • Laddar…
Marike
Den här hade jag glömt https://www.madmagazine.com/ tills jag hittade en bilaga, den pryder nu sonens hem.
Tecknad bild inramad med texten "Bride of Frankenstein", visar roliga scener med Frankenstein och hans brud i hemmiljö.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
  • Älska
Tule54 och 4 till
  • Laddar…
P
skoge skoge skrev:
Du tänker nog på adel
Ja, det är klart att jag gör. Adel är närmast definitionsmässigt överklass. Oadlig överklass är B-laget i överklassligan.

P
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Det hade vi ju också nästan. Hade inte reformerna kommit på 90 talet så hade vi gått full östblock
Det där är en av de dummare sakerna du har skrivit i detta forum. På 1990.talet fanns inget östblock.

• Gilla
Tule54 och 2 till
  • Laddar…
P pmd skrev:
Det där är en av de dummare sakerna du har skrivit i detta forum. På 1990.talet fanns inget östblock.
Men har har ju koll både på historia & traditioner...
Semla, nu??

P
När det gäller semlor är jag beredd att krossa vilket tradition som helst.

Maria T
Slutet på kalla kriget anges till 1991, så fram till dess borde östblocket ha funnits.

P pmd skrev:
Maria T Maria T skrev:
Slutet på kalla kriget anges till 1991, så fram till dess borde östblocket ha funnits.
Man kan gå full soviet även fast soviet inte längre finns.

• Gilla
ajn82 och 3 till
  • Laddar…
Hur Sovjet stavas.

• Gilla
  • Älska
pmd och 3 till
  • Laddar…
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Hur Sovjet stavas.
Amerikansky

• Haha
ajn82
  • Laddar…
hsd
Det var väl bra flygresor, sov jet

Svarta jeans med etikett texten "THE OFFICIAL PSYCHO COWBOY" och små vita och röda märken på höger sida.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
Dan_Johansson och 1 till
  • Laddar…
Återgår till Falukorven. Konsums märke Godman...eller hette det Goman?? Hade Norrlandsfalu, supergod i min mun, fast helst kall på macka. För typ 10 år sen hittade jag en lokal falukorv på ICA i Åre som var lika god, men glömt vad den hette, och den fanns inte senast jag var där.

Isakare Isakare skrev:
Återgår till Falukorven. Konsums märke Godman...eller hette det Goman?? Hade Norrlandsfalu, supergod i min mun, fast helst kall på macka. För typ 10 år sen hittade jag en lokal falukorv på ICA i Åre som var lika god, men glömt vad den hette, och den fanns inte senast jag var där.
Nog var det Goman!?

• Gilla
vanpire och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.