galento
N Niq skrev:
Ok har ingen kärra med kran men det låter ju smidigt. Själv tycker jag inte det gör någon större skillnad när man står på samma ställe o kapar. Det får ju förstås inte vara alldeles för tungt. Däremot så släpar jag ogärna omkring på en tung såg när jag går i skogen. Men alla är vi olika.
Ja ;) men du kanske är mer fräsch i kroppen än jag :thinking: :cool: ju äldre man blir
ju stelare blir man , utom där det ska vara
stelt :crysmile:;):cool:

• Haha
nino
  • Laddar…
N Niq skrev:
Ok har ingen kärra med kran men det låter ju smidigt. Själv tycker jag inte det gör någon större skillnad när man står på samma ställe o kapar. Det får ju förstås inte vara alldeles för tungt. Däremot så släpar jag ogärna omkring på en tung såg när jag går i skogen. Men alla är vi olika.
Jag kapar rätt in i traven, en fördel med det är att det blir väldigt varierande arbetshöjd så man fastnar inte med ryggen i någon konstig vinkel.

• Gilla
galento
  • Laddar…
galento
L lbgu skrev:
Jag kapar rätt in i traven, en fördel med det är att det blir väldigt varierande arbetshöjd så man fastnar inte med ryggen i någon konstig vinkel.
Ja huvudsaken är ju att man får till en modell som passar en själv (y)(y)

Hva Classic, Stihl stövlar. Inte lyckats prova om dom håller för sågen än :crysmile:

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.