Mina Stanleybockar beställdes som sagt från Amazon.de, kom på tre (eller var det två) dagar efter att jag korrigerade kortuppgifterna på Amazon...

Beställde utkörning från postnord till imorgon, bara hålla tummarna att det är helt.
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Ja jösses, plötsligt händer det....

Nu kom postkillen med bockarna. Posten ringde ju igår o jag beställde en utkörning (ingår) till ikväll.

Men det var ett jäkligt tungt paket på pirran....

Och döm om min förvåning, därinne ligger två par = fyra bockar! Kollar i internetbanken för att se vad de verkligen dragit, och det är 1046,99 SEK, inte det dubbla...86+25 EUR i frakt.

Antar att det strulat när det gäller att hålla reda på vad som menas med "2 pcs" på något sätt. Nu blev det två par för priset av ett.

Well well, jag är inte den som är den - gör ingen affär av det här :)

Pics or it didn't happen? Det ligger alltså två bockar till i paketet...

IMAG2685.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Härligt!
Jag blev väckt av UPS, efter 12h sömn idag..
Yrvaket sprang jag ner och öppnade för att se att det var paketet med de trasiga bockarna som chauffören kom med..
Paketet med de nya rör sig upp genom das Vaterland.
Märkligt. :o
 
Nu är jag lite trött efter arbetsveckan men vad menar du med din sista mening fredrikR???
 
mexitegel skrev:
Nu är jag lite trött efter arbetsveckan men vad menar du med din sista mening fredrikR???
Att eBaysäljaren skickade nya igår, efter att UPS kontaktat informerat honom att de hade råkat förstöra de han först skickat.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.