Trilla skrev:
Vilken vecka? ser inget om den kampanjen på hemsidan.
Såg nu att det är 20% på elverktyg från bosch bl.a. kanske blr 4400kr totalt då med såg + bänk?
Redigerat:
Trilla..Du hade rätt, nu kör de driven GCM 8S + stativ GTA2600 för 4495 inkl.moms, man kanske skulle slå till, synd bara att man inte vet så mycket om bordet, fast de verkar ju vara bosch eget så de bör ju vara av kvalité, dvs inge rangel eller skitfästen.
Var och klämde på bordet lite och tycker det verkar helt okej. Det enda var att fastsättningen av sågen på skenan inte var av snabb typ utan var rattar man skruvade åt. Lite positivt i min värd med lite halv ont om plats i bilen och i garatget är att den är kort.
Ni som har stpra långa... Kommer jag tycka att den där bänken är för kort? Den verkar vara 263 helt utdragen vilket känns lite kort
Ni som har stpra långa... Kommer jag tycka att den där bänken är för kort? Den verkar vara 263 helt utdragen vilket känns lite kort
Tack Trilla. Det blev en blå kombo idag. Nu väntar jag bara på att få starta den och kapa miljoner plankor. jag funderade först på en 1000 kronors, sedan blev det en grön bosch eftersom den var bäst i "amatörtest". Med detta erbjudande kunde jag inte hålla mot och nu har jag min första supermaskin. Fler lär det väl bli så småningom.
Du är riktigt hyvens Trilla
tackar för det.
Kommer lägga in en beställning ifrån Lindarn direkt efter jag skrivit klart detta, 300kr i diff. dvs motsvarar börsfallet på pundet som jag tappade efter ordern ifrån lawson(UK) hehe
Dessutom inkl. frakt och moms så är 4195 ett superpris, tummen upp, finans kris va e de..
Kommer lägga in en beställning ifrån Lindarn direkt efter jag skrivit klart detta, 300kr i diff. dvs motsvarar börsfallet på pundet som jag tappade efter ordern ifrån lawson(UK) hehe
Dessutom inkl. frakt och moms så är 4195 ett superpris, tummen upp, finans kris va e de..