Julas variant nämdes ovan och jag kan bara hålla med om att det är stabilt och mycket prisvärt.
Dessutom gillar jag att man kan koppla ytterligare elverktyg till bordet.

Springare skrev:
Pris?
Dom tar 4400 osså skickar dom med det enklare bordet som var länkat till här ovanför.

Trilla skrev:
Råkar veta att k-rauta kommer att köra en drive med gcm8s i veckan. Dom kommer att skicka med bordet som heter bosch 2000 eller nåt liknande. enligt dom själva är det värt 1995:-. Har nån provat detta bord?

Vilken vecka? ser inget om den kampanjen på hemsidan.

Såg nu att det är 20% på elverktyg från bosch bl.a. kanske blr 4400kr totalt då med såg + bänk?

Redigerat:
Nästa veckas kampanj är det jag pratar om... Tror den börjar gälla nästa torsdag.
Denna veckan kör dom 20% på alla elmaskiner och bänkar.

Antar att en nya Bosch T4B Gravity-Rise Miter Saw kommer ge GTA3700 smisk på fingrarna.

t4b.jpg
Nya Bosch T4B kostar ca $288

Har inte den där bänken funnits nåt år i USA?
Och kommer den släppas i Europa/Sve?

Tvivlar..

Kanske en korkad fråga men bordet på K-rauta verkar ha stopp åt båda hållen. Hur gör man med långa palnkor? Eller är det någon del man demonterar? Åt ena hållet är det väl ett anhåll för att längdkopiera.

Jag gissar att du släpper på den röda ratten för att skjuta ner stoppen.

Trilla..Du hade rätt, nu kör de driven GCM 8S + stativ GTA2600 för 4495 inkl.moms, man kanske skulle slå till, synd bara att man inte vet så mycket om bordet, fast de verkar ju vara bosch eget så de bör ju vara av kvalité, dvs inge rangel eller skitfästen.

Klart jag hade rätt... Bra kontakter på k-rauta.. Men dom ger dåliga rabatter ;-)

Sen verkar det där vara nåt som bosch kör över hela sverige.. på lindarn tar dom 4195 för samma kombo

Var och klämde på bordet lite och tycker det verkar helt okej. Det enda var att fastsättningen av sågen på skenan inte var av snabb typ utan var rattar man skruvade åt. Lite positivt i min värd med lite halv ont om plats i bilen och i garatget är att den är kort.
Ni som har stpra långa... Kommer jag tycka att den där bänken är för kort? Den verkar vara 263 helt utdragen vilket känns lite kort

Tack Trilla. Det blev en blå kombo idag. Nu väntar jag bara på att få starta den och kapa miljoner plankor. jag funderade först på en 1000 kronors, sedan blev det en grön bosch eftersom den var bäst i "amatörtest". Med detta erbjudande kunde jag inte hålla mot och nu har jag min första supermaskin. Fler lär det väl bli så småningom.

Du är riktigt hyvens Trilla :) tackar för det.

Kommer lägga in en beställning ifrån Lindarn direkt efter jag skrivit klart detta, 300kr i diff. dvs motsvarar börsfallet på pundet som jag tappade efter ordern ifrån lawson(UK) hehe

Dessutom inkl. frakt och moms så är 4195 ett superpris, tummen upp, finans kris va e de..

Man kan komma ihåg att k-rauta betalar tillbaka 2-4 % beroende hur mycket man handlar för per år

Redigerat:
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.