Hej,

Har precis sågat ut ett hål för min diskho vilket blev bra. Problemet är där vattnet skall rinna ut för att inte orsaka översvämning. Man ska alltså på utsidan av det hålet placera en 2cm tjock plastgrej som man sen kopplar ett rör till. Den plastgrejen bygger ut ända ut till ytterkanten av min diskho. Skall man fasa ut ett utrymme på något sätt för den? Den sitter 1 cm från ovankant av diskhon så då skulle jag få fasa ut 3cm av den 4cm tjocka bänkskivan. Är det så man gör? Är det lika på alla diskhoar? Detta är bara 1 stor ho.

Mvh Jojken
 
Ja, det är så man gör. Fräs ur erforderligt utrymme.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.