Davidbagare
S BTR skrev:
Så du erkänner att du tycker det är ok att döma människor pågrund av vad deras ursprung, om statistiken talar för det?

Låter lite väl mycket som pöbelmentalitet i mina öron.
Läs inlägg #39
 
P
Har inte läst tråden men för fan, ryssar är otäcka.

vi har ett utryck ”ryssen kommer”. Sedan tidigt 1700-tal när de brände ner hela östsverige.

vissa forskare hävdar att kommunismen dödade 250 miljoner under 1900-talet.

skicka hem ryssarna fort som fan TS. De har en sjuk kultur. Glöm inte att vi är de naivaste idioterna på planeten. Svenska män ses som kvinnor med skägg utomlands.
 
S BTR skrev:
Så du erkänner att du tycker det är ok att döma människor pågrund av vad deras ursprung, om statistiken talar för det?
Läste du över huvud taget vad jag skriver? Var skulle jag ha skrivit det?
 
S BTR skrev:
Jag hatar ryssar.
S BTR skrev:
Kanske, men jag har tråkigt och ville se hur mycket jag kunde provocera människor med att insinuera att dom inte brydde sig om bruna barn.
S BTR skrev:
Afrika var ett exempel för att TS skulle reflektera över om det var ok att börja diskriminera människor efter vilket land dom kommer ifrån.
Du hatar ryssar och förutsätter att alla afrikanska barn är bruna och att alla judar är israeler, samtidigt som du pratar om diskriminering? Vilket självmål. Ett tips: sluta skriv när du har tråkigt. Det blir liksom inte bra.
 
  • Gilla
[SKPG]Zamora och 1 till
  • Laddar…
S BTR skrev:
Kanske, men jag har tråkigt och ville se hur mycket jag kunde provocera människor med att insinuera att dom inte brydde sig om bruna barn.
Definitionen av ett nättroll…
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.