4 641 läst ·
2 svar
5k läst
2 svar
Ryobi 18v minikompressor åsikter?
Hej nån som har nå åsikter eller erfarenhet av 18v minikompressorn från Ryobi som ingår i deras One+ sortiment.
Bara läst om hur bra den är på att fylla däck och luftmadrasser typ.
Men jag undrar om den duger till renblåsning av tex elektronik från damm.
Använder nu en NuAir Mini boxy kompressor från jula som funkar bra men skule gärna vilja ha en smidigare och en som kanske låter mindre
Nån riktig garagekompressor är jag inte ute efter i det här fallet.
Bara läst om hur bra den är på att fylla däck och luftmadrasser typ.
Men jag undrar om den duger till renblåsning av tex elektronik från damm.
Använder nu en NuAir Mini boxy kompressor från jula som funkar bra men skule gärna vilja ha en smidigare och en som kanske låter mindre
Nån riktig garagekompressor är jag inte ute efter i det här fallet.
Jag har en, och fylla däck duger den bra till. Så den använder jag två gånger om året.TheGame skrev:
Nej.
Jag har en liknande Stanleykompressor som låter som en kulspruta, men den funkar för renblåsning.
På jobbet köpte jag en "ljudsvag" kompressor JWS30 från Duabhuset och den skulle jag hellre ha hemma istället för två dåliga kompromisser. Den är förstås inte lika smidig.
Tack för svarsvartöra skrev:Jag har en, och fylla däck duger den bra till. Så den använder jag två gånger om året.
Nej.
Jag har en liknande Stanleykompressor som låter som en kulspruta, men den funkar för renblåsning.
På jobbet köpte jag en "ljudsvag" kompressor JWS30 från Duabhuset och den skulle jag hellre ha hemma istället för två dåliga kompromisser. Den är förstås inte lika smidig.
Ok så den duger inte till renblåsning.
Får köra vidare med mini boxy men som sagt det låter som en kulspruta
Klicka här för att svara