Håller på att slipa och olja bänkskivan, men en del trä har börjat ruttna runtom diskhoet. Undrar hur jag ska åtgärda detta på bästa sätt. Har redan haft en fläkt på under natten och dagen så det borde nog vara tort. Är det bara att olja över eller ska man såga bort den ruttna delen och sätta ditt nytt?
Tacksam för svar!