P Peter321 #1 Medlem · 979 inlägg 7 jan 21:28 Peter321 Medlem 979 inlägg 7 jan 21:28 #1 Jag vill koppla ihop mitt runda 100mm-rör med fläkt in i denna gamla ventilationskanal som går ut upp genom murstocken och få det tätt. Hur gör jag detta enklast och smidigast? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #ventilationskanal #ventilationsrör
Jag vill koppla ihop mitt runda 100mm-rör med fläkt in i denna gamla ventilationskanal som går ut upp genom murstocken och få det tätt. Hur gör jag detta enklast och smidigast? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
K Kardan79 #2 Renoverare · 1 750 inlägg 7 jan 21:48 Kardan79 Renoverare 1 750 inlägg 7 jan 21:48 #2 Det finns ju övergångar i alla de former att köpa. Kollade som hastigast. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
P Peter321 #3 Medlem · 979 inlägg 7 jan 22:04 Peter321 Medlem 979 inlägg 7 jan 22:04 #3 K Kardan79 skrev: Det finns ju övergångar i alla de former att köpa. Kollade som hastigast. Tack, det där ser ju helt klockrent ut. Vad använder man bäst för att täta mellan övergången och ventilationskanalen? Kanalen är ju inte helt slät och rak.
K Kardan79 skrev: Det finns ju övergångar i alla de former att köpa. Kollade som hastigast. Tack, det där ser ju helt klockrent ut. Vad använder man bäst för att täta mellan övergången och ventilationskanalen? Kanalen är ju inte helt slät och rak.