5 940 läst ·
12 svar
6k läst
12 svar
Runt/halvrunt 1-glas prydnadsfönster billigt?
Letar efter ljus och lykta efter runt eller halvmåne-fönster som endast ska vara fasadprydnad (in på vinden) och skulle således vilja ha endast 1-glas och att det ska vara billigt. Sett bygglagrets runda osv. och de verkar vettiga men känns fortfarande overkill med 2-glas in på kallvinden.
Vet inte vad de kostar normalt eller om de är billiga. Men ta en sväng in på Rivners i Länna industriområde (08) de brukar ha både nya och ev beggagnade fönster till bra priser. Kanske inte lönar sig att jaga 1 glas.
Gamma tråd jag vet, men jag hoppas ändå på lite hjälp. Klockan är förvisso mycket men jag brukar trots den sena timman kunna tyda bilder och text , vilket jag inte lyckas med nu 
Jag vill ha ett rektangulärt fönster, som ska monteras i innerdörr. Jag förstår inte vilka måtten är, ej heller priset. Kan någon vänlig själ förbarma sig över min förhoppningsvis tillfälliga förmåga att läsa, och förstå.
Jag vill ha ett rektangulärt fönster, som ska monteras i innerdörr. Jag förstår inte vilka måtten är, ej heller priset. Kan någon vänlig själ förbarma sig över min förhoppningsvis tillfälliga förmåga att läsa, och förstå.
Är det på drömfönstret du tittar? 5x5 är modulmåttet, dvs karmens faktiska mått är 485x485mm. Röda priser är med moms.jennyn_ skrev:Gamma tråd jag vet, men jag hoppas ändå på lite hjälp. Klockan är förvisso mycket men jag brukar trots den sena timman kunna tyda bilder och text , vilket jag inte lyckas med nu
Jag vill ha ett rektangulärt fönster, som ska monteras i innerdörr. Jag förstår inte vilka måtten är, ej heller priset. Kan någon vänlig själ förbarma sig över min förhoppningsvis tillfälliga förmåga att läsa, och förstå.
[smiley=dankk2.gif] MathiasS
Det är drömfönstret som jag tittar på, som sagt det var nog bara tillfälligt för nu har jag lyckats utläsa informationen men dock inte funnit det jag vill ha.
Mang3, vart finns bygma? Är Pitebo, och om det är ett byggvaruhus så lyser det med sin frånvaro här uppe.
pinebar, jag har planerat densamma egentligen men så kom jag att tänka på att det kanske finns ett enklare sätt. Dessutom har jag ingen aning vad summan hamnar på, e det dyrt med måttbeställt glas? Vilka mått ska du ha, och vad är priset för glaset?
Det är drömfönstret som jag tittar på, som sagt det var nog bara tillfälligt för nu har jag lyckats utläsa informationen men dock inte funnit det jag vill ha.
Mang3, vart finns bygma? Är Pitebo, och om det är ett byggvaruhus så lyser det med sin frånvaro här uppe.
pinebar, jag har planerat densamma egentligen men så kom jag att tänka på att det kanske finns ett enklare sätt. Dessutom har jag ingen aning vad summan hamnar på, e det dyrt med måttbeställt glas? Vilka mått ska du ha, och vad är priset för glaset?
Klicka här för att svara
