Efter en del googling så vet jag att de heter Verstellschraube på tyska, och att man ska islagsmuttrar att sätta i dörren. Räcker det med dimensionen M10?
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.