Rulla sig i lössnö är underbart om man har möjlighet! Men tänk på att ev grannar kan få "nakenshow" ;)
 
Självklart! Det är faktiskt en skön känsla efteråt.

//Patrik
 
Jag tog mig en julaftonsbastu i år eftersom familjen inte kunde komma pga väglaget. Det gick utmärkt att snörulla sig efteråt - vägarna var otillgängliga även för de som skulle bevista sina fritidshus. Men ... eftersom jag i yngre år varit landsförvisad till Norrland med snöänglar efter bastun ... sätter jag på mig kraftiga raggsockar när jag slänger mig i snön. Man brukar nämligen frysa om fotsulorna - inte om resten av kroppen.
 
Mikael_L
morsan skrev:
Rulla sig i lössnö är underbart om man har möjlighet! Men tänk på att ev grannar kan få "nakenshow" ;)
Jag bjuder på en "Nakenchock" istället ... :D
 
Det kanske blir en nakenchock för den som kastar sig i snön och samtidigt blir en nakenshow för grannarna.
 
Har rullat ett flertal ggr i vinter, håller med om det där med fötterna, har ett par foppatofflor på mig. Vidare så väljer jag mycket hellre att gå ut och kyla av mig i kalla luften än att ta en dusch om jag nu inte känner för att rulla mig i snön...
Akta er när an springer in, snön rinner av fort, och det blir blött och halt!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.