521 läst ·
3 svar
521 läst
3 svar
Rubrikproblem.
wanegardh skrev:
Jag jobbar som betongpumpsförare och har ersatt korsordstidningen med datorn (trådlöst modem) och byggahusforum, när det är väntetid mellan betongbilar eller på att gjutformarna ska byggas klara - ett klart trevligare tidsfördriv.
Det blir mycket "dödtid" när betongstationerna inte har betongbilar så dom kan lasta direkt.
Klicka här för att svara