Hej.

Är det någon som sökt rotavdrag ?

var det svårt ?

:)
 
Vi har sökt och det är inte särskilt krångligt. Finns blanketter på skateverkets hemsida. Spara bara fakturan från jobbet så är det inga konstigheter.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.