P poppgubben #1 Medlem · 103 inlägg 21 feb 2005 09:23 poppgubben Medlem 103 inlägg 21 feb 2005 09:23 #1 Hej. Är det någon som sökt rotavdrag ? var det svårt ?
G Gutte #2 Medlem · 639 inlägg 21 feb 2005 10:27 Gutte Medlem 639 inlägg 21 feb 2005 10:27 #2 Vi har sökt och det är inte särskilt krångligt. Finns blanketter på skateverkets hemsida. Spara bara fakturan från jobbet så är det inga konstigheter.
Vi har sökt och det är inte särskilt krångligt. Finns blanketter på skateverkets hemsida. Spara bara fakturan från jobbet så är det inga konstigheter.