Hej!

Håller för fullt på o färdigställer en villa. Borde vara inflyttningsklar om ett par månader. Fick nyligen en faktura från firman som borrat bergvärme o vattenhålet åt mig. O där hade han dragit av ROT-avdraget. Men gäller verkligen det när jag bygger nytt. Jag vet att det inte gäller för huset men är det annorlunde för borrhålen ??
 
Huset måste vara äldre än 5 år, så enl. mig så ska du ej ha rätt till ROT- avdrag.
 
B
håller med.. antingen kommer väl firman efterfakturera dig, eller så får du kvarskatt....

enklast är säkert att reda ut det med en gång.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.