Hej!
Håller för fullt på o färdigställer en villa. Borde vara inflyttningsklar om ett par månader. Fick nyligen en faktura från firman som borrat bergvärme o vattenhålet åt mig. O där hade han dragit av ROT-avdraget. Men gäller verkligen det när jag bygger nytt. Jag vet att det inte gäller för huset men är det annorlunde för borrhålen ??