Jag har fått en liten repa på mitt kylskåp i ytskicktet, den känns inte med fingrarna men den syns lite grann.. Har försökt att putsa bort den med det medföljande medlet, men det hjälper inte.. Någon som har tips hur man kan göra, kan man andvända någon form av polermedel??