5 883 läst ·
47 svar
6k läst
47 svar
Rostfritt i köket...
Gör det mkt enkelt för Dig! Använd vanligt hushållspapper och den matolja som står i Ditt skafferi, torka först rent med det Du brukar göra rent med, torka sedan med hushållspapper med matoljan på!
(Fett fäster inte på fett)
Var personligen först mycket skepptisk men efter att ha provat detta så lägger jag näst intill aldrig ner tid på rengöring!! ;D
/Jennie
(Fett fäster inte på fett)
Var personligen först mycket skepptisk men efter att ha provat detta så lägger jag näst intill aldrig ner tid på rengöring!! ;D
/Jennie
Smartast!trawolta skrev:Gör det mkt enkelt för Dig! Använd vanligt hushållspapper och den matolja som står i Ditt skafferi, torka först rent med det Du brukar göra rent med, torka sedan med hushållspapper med matoljan på!
(Fett fäster inte på fett)
Var personligen först mycket skepptisk men efter att ha provat detta så lägger jag näst intill aldrig ner tid på rengöring!! ;D
/Jennie
Ni behöver inte bekymra er om fingeravtryck på det rostfria om ni köper de nyaste från AEG, Elektrolux, Husqvarna-koncernen, de modellerna har en ny typ av material som det inte blir fläckiga fingeravtryck på!
Det funkar, jag har provat själv!
Det funkar, jag har provat själv!
Medlem
· Södermanland
· 1 319 inlägg
Medlem
· Södermanland
· 1 319 inlägg
Kan även passa på att rekommendera dundermedlet Universal Fix. Är toppenbra på rostfria diskbänkar, spisar etc, men även till båten, i badrummet och säkert andra ställen. En burk vara i all evighet så det är väl värt de 150 kr som man betalar.
http://www.universalfix.com/
En kille brukar åka runt på mässor och marknader, men man kan säkert ringa till dem och beställa direkt från dem.
Mvh,
Karin
http://www.universalfix.com/
En kille brukar åka runt på mässor och marknader, men man kan säkert ringa till dem och beställa direkt från dem.
Mvh,
Karin
Ett nytt medel från Avesta Chemicals rengör rostfritt på enklast möjliga sätt. Har själv testat och är mer än övertygad. Medlet säljs av Nordic Finish på www.nordicfinish.se
Kostar en liten slant men jag har haft min flaska nu i 1 mån och det är mer än hälften kvar.
Kostar en liten slant men jag har haft min flaska nu i 1 mån och det är mer än hälften kvar.