P Patrik71 #1 Medlem · 124 inlägg 9 sep 2006 15:22 Patrik71 Medlem 124 inlägg 9 sep 2006 15:22 #1 Hej! Funderar på hur mycke det sliter på vattenrör och avloppsrören när man kallställer en stuga/hus. Obs att det e dom gamla avlopps/vatten rören. /Patrik
Hej! Funderar på hur mycke det sliter på vattenrör och avloppsrören när man kallställer en stuga/hus. Obs att det e dom gamla avlopps/vatten rören. /Patrik