En negativ erfarenhet är att via Stuvsta rör kan du köpa rörisar som är otroligt dyra och som endast motvilligt verkar vilja ha mer att göra. Fast det är väl typiskt för branchen just nu.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.