Jag känner att jag bör nämna en liten detalj, för annars kanske missförstånd uppstår. Ibland orkar jag inte vara så aktiv eller drivande som jag vill, förklarar lite dåligt, för jag blir trött i huvudet och orkar inte tänka. Det beror på att jag har parkinson. Så är det med det, händer att jag glömmer saker. jag har annars normala förmågor. Hoppas på er förståelse.
/Kenth Johansson