S sjalvdrag #1 Medlem · 132 inlägg 5 feb 2007 12:55 sjalvdrag Medlem 132 inlägg 5 feb 2007 12:55 #1 Ska förnya värmesystemets rör och byta ut gamla järnrör till kopparrör. Vilken dimension ska man ha på stamrören i källaren och upp till 1:a vån och till 2:a våningen (som endast har elelement för närvarande) ? Har pelletsuppvärmning.
Ska förnya värmesystemets rör och byta ut gamla järnrör till kopparrör. Vilken dimension ska man ha på stamrören i källaren och upp till 1:a vån och till 2:a våningen (som endast har elelement för närvarande) ? Har pelletsuppvärmning.
MathiasS #2 Medlem · Stockholm · 37 398 inlägg 5 feb 2007 14:13 MathiasS Medlem Stockholm 37 398 inlägg 5 feb 2007 14:13 #2 Dubbelpost. Det räcker med ett inlägg i Värme Allmänt som är rätt avdelning för denna fråga. Mvh, MathiasS
Dubbelpost. Det räcker med ett inlägg i Värme Allmänt som är rätt avdelning för denna fråga. Mvh, MathiasS