2 237 läst ·
2 svar
2k läst
2 svar
Rör i rör
Renoverare
· Kalmar län
· 2 600 inlägg
Det är både smidigt att montera och ger en bra fixering med fixturer. Det anges också att de ska användas i alla monteringsanvisningar jag har läst och bara det är skäl nog att använda dem. Varför vill du slippa?J Jocu skrev:
Bernieberg skrev:
Ok, tack för svar!
Det är befintliga väggar så hade tänkt göra så lite hål som möjligt i osbn innan jag monterar gips, dvs fiska ut rören under golvnivå!
Men då e det lika bra o ta upp ett stort hål o skruva dit fixturer!
Klicka här för att svara