Hej !
Jag har dragit rör i rör till alla ställen, tex toalett, groventre, kök mm. Nu är det så att ytterhöljet på ena slingan är skadat en bit ovanför plattan. Jag har hört att man kan skära av ytterhöljet ovanför betong plattan å sätta på "nytt" hölje med tätning mot det gammla ytterhöljet för att sedan föra ut den nya delen ut genom väggen.
hehe... är det någon som förstår vad skrivit

inte lätt att beskriva med text
Vad kallas denna typ av tätning ?
mvh
Matthew