A abel48 #1 Medlem · värmland · 1 364 inlägg 3 dec 2005 11:10 abel48 Medlem värmland 1 364 inlägg 3 dec 2005 11:10 #1 Ska dra om några vatten rör. Vilken dimension ska jag ha, det blir både tvättmaskin och diskmaskin på dom rören. På toan drog jag 12mm men det kanske inte räcker här? MVH Anders
Ska dra om några vatten rör. Vilken dimension ska jag ha, det blir både tvättmaskin och diskmaskin på dom rören. På toan drog jag 12mm men det kanske inte räcker här? MVH Anders
M Mjölnaren #2 Medlem · 694 inlägg 3 dec 2005 12:24 Mjölnaren Medlem 694 inlägg 3 dec 2005 12:24 #2 Har sammlat på mig en del genom åren ;D Den här fanns i Rinkabys katalog för ett antal år sedan: http://www.krobykvarn.se/byggahus/Dim_Vatten_Avlopp.pdf Bör väl stämma någorlunda även i år
Har sammlat på mig en del genom åren ;D Den här fanns i Rinkabys katalog för ett antal år sedan: http://www.krobykvarn.se/byggahus/Dim_Vatten_Avlopp.pdf Bör väl stämma någorlunda även i år