Jag måste säga att Mr. Bräda är i varje fall ärlig: väldigt bra, tror jag :D

Han som säljer muttrar går nog på konstfack, där kan allt hända! Mr bräda har en poång i det han gör med sågen, ska man skära tex en lång plåt så funkar cirkelsåg utmärkt. bara köra sakt och försiktigt! Mer "idiotannonser" hittar ni på: bestofblocket.se tror jag det är.

Ronnyh skrev:
Den här har funnits med länge.
[länk]
Kolla portot.
Det som skulle kunna vara kul med muttermannen är isf hans fantastiskt dräpande svar på ett negativt omdömme

"Van budet 150 kr plus 12 kr frakt; svarar ej på mail . har betalt.ej någon,cpu
99825691: Intel S775 3.00/1M/800 SL7PU F - FunktionsGaranti
Kommentar: Bla, bla!! Du vill vara ett offer. Skärpning "

lol:D

Shit, det var ord och inga visor! Han vill skapa offer den snubben, och sen skälla på dem.

Alltså den där justersågen som Immobil räddade åt oss, den var inte dum den. 1500kr är den nog värd om den fungerar, går väl alltid att använda som klyv. Lite WD40 och scotchbrite på bordet så går det nog, men det priset... Jag kanske är konservativ, men har folk ingen skam i kroppen?

Ett klipp för alla er med lite tid över....och pengar!!!
Kanske inte den roligaste men det roliga tycker jag var att människan inte verkar förlorat hoppet om att den går att laga.Var går hans gräns för vad som är rent skrotvärde.

I texten stod det så här:
Repobjekt, Rikthyvel

Pris: 5 000:- Borlänge: Visa var

Rikthyvel brand skadad 440x2600ca utan motor
anhåll,+arm till kutterskydd.Rundkutter sitter fast, har kostat 90-100 000.
5000kr kan diskuteras 0730 780036

Redigerat:
Jag får väl hutta in en annons som jag såg för några dagar sedan:

annons1.jpg

Intressant, men var har resten tagit vägen? Ingen som kan identifiera maskinen? Ser ju både hyfsat modern och dyr ut. Ingen mer än jag som tycker det ser ut som ett runt hål bakom kutterskyddet eller vad det nu är.

Nej, det har nog brunnit både i motorn och proppskåpet där...

phl, undras vad han menar med "inomhus". På botten av en bassäng med tak över?
Det går säkert att få snurr på det, men det lär ju inte vara värt arbetet om man säger så. Om det vore skänkes och i närheten kanske...

Mikael_L skrev:
[länk]

Klarar nog inte så stora träd iaf.
Klockren till julgranen!d^_^b

Julgran är den perfekta ingången till att torka virke (vilket diskuteras i möbelsnickeriforumet) och att börja svarva. Det här är den perfekta instegssvarven
för träd...

Skämt åsido, den lär nog vara hyfsat prisvärd.

Sprang på denna auktionen på Tradera. Känns ju typiskt automatöversatt men med några otroligt roliga meningar.

annons.jpg

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.