KattaJo #1 Medlem · 1 inlägg 24 aug 2020 13:20 KattaJo Medlem 1 inlägg 24 aug 2020 13:20 #1 Hej! Jag är spekulant på en lägenhet byggd i slutet av -60-talet. Den behöver i princip helrenoveras. Det luktar unket och ev rök då man kommer in och inga fönster är öppna. Kan man bli av med denna lukt om man målar och tapetserar? #lägenhet #röklukt
Hej! Jag är spekulant på en lägenhet byggd i slutet av -60-talet. Den behöver i princip helrenoveras. Det luktar unket och ev rök då man kommer in och inga fönster är öppna. Kan man bli av med denna lukt om man målar och tapetserar?