Hej!
Jag är spekulant på en lägenhet byggd i slutet av -60-talet. Den behöver i princip helrenoveras. Det luktar unket och ev rök då man kommer in och inga fönster är öppna. Kan man bli av med denna lukt om man målar och tapetserar?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.