Nån som kan tipsa om ett enkelt och ofarligt sätt att generera rök?
Jag vill se hur självdragsventilationen i bastun flyttar luften.

/Höghus
 
Rökvätska på aggregatet är enkelt i alla fall.
 
E-cigarett?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.