Köpte mig en beg Stihl fs 280k, motsvarar om jag förstått saken rätt dagens fs 400k. Efter lite provkörning insåg jag att detta var en skogsröjare gjord för avverkning i ett proffs händer

och var lite väl kraftig för det jag hade tänkt använda den till: gräs, sly och ev ngn gång lite större saker.
Frågan är då: skall man skall behålla den och komplettera med en mindre grästrimmer, eller sälja och köpa en maskin typ fs 200 eller liknande som kan klara allt?
Behöver man två?