Vi funderar på att skaffa robotgräsklippare till vårt lantställe. Vi har en relativt liten tomt på mindre än 500 kvm gräs. Problemet är att det ligger ibland tallkottar och grenar. Vi vill betala så lite som möjligt, men ska ändå klara kottar. Vi funderar på Robomow rx20u, som verkar ha kraftfulla blad. Men rätt högljudd.
Har ni några andra tips på klippare?
Eller erfarenhet av Robomow rx20u?