Hej! Husägare sen nått år tillbaka. Ni vet hur det är, man går på visning och är förtrollad av stunden och en sambo som jagar på. Det kändes ju bra... Men nu när man har vaknat ur dimman och börjar se klart undrar man vad föregående ägare hittat på. Jag vill riva resten av väggen han sparat "lådan" Hur skulle man kunna göra det snyggt i taket? Det är tre olika sorters tak i kök/matsal/hall. Retar mig även på taklisten som bara går i tomme ovanför spisen. Tack på förhand