Hej på er. Har en ganska stor fundering..

Har en gillestuga som idag är beklädd med glasfiberväv som sitter som berget överallt, ingenting som har lossnat.

Jag har rivit ner tapeter i ett rum brevid som för övrigt ligger mer under mark än gillestugan och då kunde jag inte hitta en enda mögelfläck eller något svart och inte heller någon doft.

Pga antalet timmars jobb att ånga/försöka slita ner allt i gillestugan så funderar jag helt enkelt på att strunta i att slita ner. Utan bara bättringsmåla och låta det va. Skulle något hända i framtiden får man väl ta smällen då.

Hur hade ni resonerat?
Blå fyrkant är rummet som redan rivit tapet i och inget konstigt hittades.
Röda är väggarna med glasfiberväv idag.
 
  • Planskiss av en källarvåning med ett markerat rum i blått (hobbyrum) där tapeter har rivits, och väggarna i gillestugan markerade i rött med glasfiberväv.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.