Hej på er. Har en ganska stor fundering..
Har en gillestuga som idag är beklädd med glasfiberväv som sitter som berget överallt, ingenting som har lossnat.
Jag har rivit ner tapeter i ett rum brevid som för övrigt ligger mer under mark än gillestugan och då kunde jag inte hitta en enda mögelfläck eller något svart och inte heller någon doft.
Pga antalet timmars jobb att ånga/försöka slita ner allt i gillestugan så funderar jag helt enkelt på att strunta i att slita ner. Utan bara bättringsmåla och låta det va. Skulle något hända i framtiden får man väl ta smällen då.
Hur hade ni resonerat?
Blå fyrkant är rummet som redan rivit tapet i och inget konstigt hittades.
Röda är väggarna med glasfiberväv idag.