Halloj! Vi håller på för fullt med rivning av badrummet *puh*. Som vanligt i vårt gamla hus blir det ömånga överraskningar när man river. Golvet e ett samelsurium av allt möjligt gammal skit. Det blir det stora projektet, o gjuta golvet jämt  

Jag håller på o dra ner våtrumstapeterna. E det nån som har nån bra tips på hur man enkelt får ner våtrumstapeter?!

C
Har inget direkt bra tips, men jag lider med dig! Det är inte roligt. :-[
Det finns skrapmaskiner för mattborttagning som säkert funkar, frågan är var man får tag på en sån. Känns lite överdrivet att köpa en sådan bara för ett rum.

Nä det vore lite onödigt o köpa en sån :-/ Få väl fortsätta med min kniv. Det borde va förbjudet o sätta upp våtrumstapet eller tom förbjudet o tillverka ;)

KurreBurre skrev:
Halloj! Vi håller på för fullt med rivning av badrummet *puh*. Som vanligt i vårt gamla hus blir det ömånga överraskningar när man river. Golvet e ett samelsurium av allt möjligt gammal skit. Det blir det stora projektet, o gjuta golvet jämt  

Jag håller på o dra ner våtrumstapeterna. E det nån som har nån bra tips på hur man enkelt får ner våtrumstapeter?!
Cramo hyr ut mattborttagningsverktyg för en relativ billig peng.
8-)

Tänkte också på CRAMO.
De brukar ta ett-dygns-hyra över en helg.
Det kan vara bra ifall det tar tid.
Så har vi gjort flera gånger.
Hyr över helgen, betalar för ett dygn.

Bara att riva. ju starkare man är desto bättre!
Fast ett litet tips är nog att skära strimlor och sen riva lite midre bitar i taget..... 8-)

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.