1 426 läst ·
7 svar
1k läst
7 svar
ritprogram, nu kom jag på en bra ide
hej find det något mera ritprog till kök än ikeas. bra att sitta med nu när det är vinter ute.. Jag har kollat på massa bra och praktiska tips, så nu har jag en liten ide, om ni vill hjälpa mig. Jag tänkte att jag kan skicka en mal., över mit kök i ikeaformat, så kan någon rita lite åt mig och på så sätt så kanske jag kan komma fram till en lösning..
'
Den som är intreserad kan maila mig så skickar jag över motten eller en mall på mina mott, till ikea programett.
'
Den som är intreserad kan maila mig så skickar jag över motten eller en mall på mina mott, till ikea programett.
hej jag var på room, o kollade men inget gick att tänka hem, jag har ju en bit till närmaste ställe,
kul att det fins några som vill rita på mitt kök. Jag har suttit monga timmar med ikea programet men det slutar nästan alltid på samma sätt som köket ser ut i dag..
kul att det fins några som vill rita på mitt kök. Jag har suttit monga timmar med ikea programet men det slutar nästan alltid på samma sätt som köket ser ut i dag..
Klicka här för att svara