Medlem
· Västra Götaland
· 33 inlägg
huggan: Är ev intresserad lite beroende på pris och upplägg?
Intressant....
Är du intresserad av att skapa huset eller vill du ha färdiga mått och sedan bara rita dem i ditt program?
Jag skulle nämligen behöva hjälp med lite planlösning samt fasad ( men är kanske lite för mycket i skisstadiet).
Jag skulle nämligen behöva hjälp med lite planlösning samt fasad ( men är kanske lite för mycket i skisstadiet).
Bästa svaret
Självbyggare
· Stockholm
· 2 705 inlägg
intresserad då vi ska göra en utbyggnad att få nya o gamla delen ritade och bolla lite ideer med hur man kan designa det hela
Som jag trodde då. Måste hitta en gratis arkitekt som kan få mona tankar på papper så återkommer jag
.
Vad säger du om att rita upp en Byggahus-vedbod då?
2x4,5m ex taksprång
2,5m för ved, 2m som trädgårdsförråd.
Enkelt sluttande tak,
Ved-del med "fönster"från golv till tak där det ska sitta demonterbara insatser med gles panel för att säkerställa ventilation. Demonteras helt när ved ska torkas.
2x4,5m ex taksprång
2,5m för ved, 2m som trädgårdsförråd.
Enkelt sluttande tak,
Ved-del med "fönster"från golv till tak där det ska sitta demonterbara insatser med gles panel för att säkerställa ventilation. Demonteras helt när ved ska torkas.
Hobbyelektriker
· Värmland, Molkom
· 26 856 inlägg
Produkter som diskuteras: "spännband"
Spännband & remmar
Upptäck vårt sortiment av spännband och remmar, perfekt för att säkra last och utrustning under transport eller lagring. Vårt sortiment omfattar allt från lätta spännband för enklare uppgifter till tunga lastremmar för tyngre jobb.
Läs mer
Jag har gamla handritade ritningar som jag har fått inskannade till DWG-format (via jobbet), dessa ritningar skulle behövas "ritas om" i några nya lager, ytterväggar & hjärtvägg i ett lager och resterande innerväggar i ett lager.
För att i ett senare skede kanske lägga till fler lager, VVS, el, data.
Är du intresserad kan du PMa
För att i ett senare skede kanske lägga till fler lager, VVS, el, data.
Är du intresserad kan du PMa