Jag har inga ritningar på mitt fritidshus.
Har kontaktat min kommun men dom har heller inga.
Dvs det finns ingen som har ritningar.
Vad gör man åt en sån sak?.
Bygger hej vilt och ser nöjd ut?..hehe.
Finns ju ingen ritning, så ingen vet hur mitt hus ser ut.