Jag har inga ritningar på mitt fritidshus.
Har kontaktat min kommun men dom har heller inga.
Dvs det finns ingen som har ritningar.
Vad gör man åt en sån sak?.
Bygger hej vilt och ser nöjd ut?..hehe.
Finns ju ingen ritning, så ingen vet hur mitt hus ser ut.
 
Bygga hej vilt kan man alltid göra så länge ingen ser det...
Det finns inte ritningar, men kommunen har flygfoto där de kan se hur stort huset var innan du byggde till.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.