Hej.
Tänker bygga ett kallförråd på ca 20m2 med icke brutet tak. Två dörrar varav en för skoter. Någon som vet var man kan hitta en sådan alt ett ritprogram som jag kan använda?
Mvh
Anders Öhlund
 
Sketchup brukar vara ett populärt ritprogram hos Byggahusare. Jag har aldrig fått rätsida på det själv, men prova gärna du.
 
Papper och penna duger inte det? Låter inte super avancerat så varför krångla till det?
 
M
Kolla byggbeskrivningar om de har något.
Sen skulle jag rekommendera att du använder dig av en Revit testversion om du skall rita själv.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.