Nu är vår altan kvar och det kliar i snickarfingrarna, tänkte ge oss på att bygga bänkbord.
Vi har en del fester på somrarna och brukar hyra sådant men det kostar ju lite i längden, så nu tänkte vi alltså bygga 3-4 bänkbord, ni vet sådana som brukar stå i parker, kiosker, lekplatser etc. Ett bord med långbänk på varje sida.
Kan någon tipsa om var man kan hitta ritning för detta eller allmänt ge tips ungefär vilket virke man bör använda osv.
Tacksam för ALLA tips!