Hej,
Jag ska starta igång projekt bikupa nu och pyssla med när väder inte tillåter fasadarbete. Ska bygga lågnormal standard då det verkar vara "standard".
Nägon som har en bra ritning av denna låda?
Jag har en gammal som referens men är lite tveksam hur mycket den "slagit sig" genom åren och hur noga den var snickrad från början...
Funderar oxå på material - vill ha en lätt låda som jag sedan tänkte ha Cellplastmoduler runt som vinterisolering.
Absolut nybörjare på denna gren.
Är konstruktionsplywood något att utgå från?
Tänkte 12mm plywood och sedan en yttre fals limmad så man kan fräsa in spåren till ramarna, men får du göra falsar så att dom passar på varandra..
Sedan är jag liite osäker på botten - så skulle behöva en bra LN ritning om någon har...