Hej,
Vi håller på renovera en liten lägenhet där det är tight om utrymme.
Vi tänkte att man skulle vilja ha en 60 (bredd) besticklåda ovanför ugnen. Vi testade att känna där och vi upplevede inte att det blev så varmt.
Frågan är då om det är lämpligt att placera en besticklåda mellan ugn och spis?
Vi håller på renovera en liten lägenhet där det är tight om utrymme.
Vi tänkte att man skulle vilja ha en 60 (bredd) besticklåda ovanför ugnen. Vi testade att känna där och vi upplevede inte att det blev så varmt.
Frågan är då om det är lämpligt att placera en besticklåda mellan ugn och spis?
Klicka här för att svara
