Kommer hem efter jobbet och det står som en fontän ur brunnsrummet.
Har en ringpump där den övre slangen har lossnat. Mekar ihop det hela, men...
Det kommer fortfarande inget vatten, har kollat så att det finns vatten i den nedre tjockare slangen, är det något mer som behöver göras?
 
Du måste fylla röret manuellt upp till bredden. Annars så kan ej pumpen börja suga upp något vatten.
 
Gjort det, och fortsätter att pytsa i typ en dL/min. :-/
Sammanlagt fyllt i ca20L
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.