Ja det var ungefär vad det tog mig att lägga ett tredje tak...och då är jag inte så snabb ändå...ingen Makita utan Biltemas lilla blå...i salig åminnelse efter det bygget...men det var närmare marknivå, en jordkällare, så det var enkelt att lägga på plåten själv..behövde inte kava upp och ner på stege...Jag byggde själva taket, takstolarna och läkten också och det tog mig kanske tre dagar...som nybörjare...Nej aldrig mer går jag med på när ngn vill ha ngt svart..det var första och sista gången..men regnet hängde i luften och vintern närmade sig och den rätta firman fick jag inte tag på...vet inte om man kan säga att det är svart heller när insättningar på hans konto redovisas...är osäker i den sitsen...har aldrig varit med om det förut...jag skrev vad jag betalade för...