Är det någon som vet vad vridreglaget med 4 lägen gör, det finns till höger ovanför filtret i spiskupan på mitt rexoventaggregat från 1989, det syns alltså inte om man inte tar bort fettfiltret först så det är inget man ska ändra på ofta har jag förstått.