Vad har ni för start/stoppvärme hos er? Har en Thermia vars inställning nu är 45/55. Jag förbrukar ytterst lite vv, ensamhushåll.

Vill spara så mycket det går utan att dö i legionella.

Legionellakörning varannan vecka.
 
  • Display på Thermia värmepump som visar varmvatteninställningar, start/stopp-temperaturer och legionellainställning.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.