N Nicklas Edelman #1 Medlem · 3 inlägg 11 dec 2024 19:27 Nicklas Edelman Medlem 3 inlägg 11 dec 2024 19:27 #1 Vad har ni för start/stoppvärme hos er? Har en Thermia vars inställning nu är 45/55. Jag förbrukar ytterst lite vv, ensamhushåll. Vill spara så mycket det går utan att dö i legionella. Legionellakörning varannan vecka. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Vad har ni för start/stoppvärme hos er? Har en Thermia vars inställning nu är 45/55. Jag förbrukar ytterst lite vv, ensamhushåll. Vill spara så mycket det går utan att dö i legionella. Legionellakörning varannan vecka.