1 957 läst ·
2 svar
2k läst
2 svar
Reservgummi till skena.
Gummi kan ju vara bra att ha ibland..
Nu är det så att jag skulle behöva en ny "gummiläpp" till min bosch styrskena.
Var vid ett tillfälle lite oförsiktig med sågen och vips så hade jag kapat bort all gummiflärp som var kvar.
Någon som vet var man kan få tag i sånt gummi?
Nu är det så att jag skulle behöva en ny "gummiläpp" till min bosch styrskena.
Var vid ett tillfälle lite oförsiktig med sågen och vips så hade jag kapat bort all gummiflärp som var kvar.
Någon som vet var man kan få tag i sånt gummi?
Bosch måste väl ha det som reservdel? Annars kanske du kan ta loss hela gummit, sätta på dubbelhäftande tejp på skenan och flytta ut gummit någon millimeter?Marta skrev:
Klicka här för att svara
